Op dit moment is het enkel mogelijk om een bestelling te plaatsen bij onze vestiging in Amsterdam (Kalverstraat) en Den Haag.



Veelgestelde vragen Bike Delivery en Click & Collect

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over bestellingen afhalen bij de winkel of bestellingen laten bezorgen per fietskoerier.

Algemeen

Kan ik met een cadeaukaart betalen?

Het is niet mogelijk met een cadeaukaart te betalen. Het is wel mogelijk om een cadeaukaart te bestellen, op het moment dat onze winkels weer open gaan kun je deze weer in de winkel besteden.

Kan ik lege, zwarte Lush-potjes of lege flesjes inleveren?

De door de overheid opgelegde maatregelen laten het niet toe om producten te ruilen of aan te nemen. Dit geldt dus ook voor lege, zwarte potjes of lege flesjes. Het is daarom niet mogelijk je lege, zwarte potjes of lege flesjes bij de winkel in te leveren of mee te geven aan de fietskoerier om deze om te ruilen voor een vers gezichtsmasker.

Kan ik producten direct ruilen of retourneren?

Direct ter plekke ruilen van afgehaalde producten is door de overheid niet toegestaan. Je kunt producten ruilen en retourneren wanneer onze winkels weer opengaan. Zolang onze winkels zijn gesloten, is de retourtermijn niet van toepassing.

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Kan ik dat wel inleveren?

Neem contact op met de Lush-winkel waar je je bestelling hebt geplaatst en geef je bestelnummer door, zodat onze medewerkers weten om welk product het gaat. Indien je bij deze specifieke bestelling had gekozen voor bezorging per fietskoerier, dan wordt het juiste product per fietskoerier bezorgd. Had je voor ophalen gekozen? Dan ligt het juiste product voor je klaar in de Lush-winkel waar je je eerdere bestelling had geplaatst. In beide gevallen mag je het verkeerde product houden.

Een product dat ik heb ontvangen is bedorven/ziet er raar uit. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de Lush-winkel waar je je bestelling hebt geplaatst en geef je bestelnummer door. Indien je bij deze specifieke bestelling had gekozen voor bezorging per fietskoerier, dan wordt een vervangend product per fietskoerier bezorgd. Had je voor ophalen gekozen? Dan ligt het vervangende product voor je klaar in de Lush-winkel waar je je eerdere bestelling had geplaatst.

Kan ik ook via de telefoon een bestelling plaatsen?

Dat is zeker mogelijk. Bel de winkel waar je je bestelling wilt plaatsen en geef de producten die je graag wilt hebben door aan de medewerker. Geef aan of je kiest voor afhalen in de winkel of bezorging per fietskoerier. Bij afhalen kun je meteen het tijdslot bespreken. Je ontvangt vervolgens per e-mail een factuur en een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, zal je bestelling worden verwerkt en voltooid.

Kan ik ook een tester krijgen bij m’n bestelling?

Dat kan! Geef in het tekstveld op de winkelwagenpagina aan van welk product je een tester zou willen ontvangen.

Mijn bestelling is een cadeau. Kan ik een berichtje toevoegen?

Uiteraard! Vul je boodschap in het tekstveld op de winkelwagenpagina in en wij doen de rest!

Click & Collect: zelf afhalen in de winkel

Welke winkels doen mee met Click & Collect?

Alle winkels in Nederland doen mee.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kunt je order twee uur na het plaatsen bij de door jou gekozen winkel ophalen. Onze winkels sluiten om 18.00 uur. Wil je je bestelling dezelfde dag ophalen? Plaats deze dan vóór 16.00 uur.

Kan ik mijn bestelling ook bij de winkel zelf afrekenen?

Nee, betaling is alleen vooraf mogelijk.

Moet ik een mondkapje op bij het ophalen?

Het is niet verplicht; je haalt je bestelling buiten op bij de deur. Onze medewerkers dragen wel een mondkapje.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb last van klachten en ik kan mijn bestelling niet afhalen. Kan ik een nieuwe afspraak maken?

Neem hiervoor contact op met de Lush-winkel waar je je bestelling hebt geplaatst.

Dan nog dit:

  • Kom in je eentje naar de winkel en alleen als je klachtenvrij bent;
  • Afhalen kan alleen binnen het afgesproken tijdslot;
  • Houd 1,5 meter afstand.

Bike Delivery: bezorging per fietskoerier

Welke winkels doen mee met Bike Delivery?

Op Den Bosch na doen alle Nederlandse winkels mee met Bike Delivery.

Hoeveel kost Bike Delivery?

De kosten voor bezorging per fietskoerier bedragen € 6.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Orders die vóór 16.00 uur zijn geplaatst en betaald worden voor 21.00 uur bezorgd. Bestel je na 16.00 uur? Dan kun je voor bezorging per fietskoerier een afspraak maken voor de volgende dag.

Waar bezorgen jullie?

Onze CO2-neutrale fietskoerier Packaly bezorgt binnen een straal van 6 km van je Lush-winkel. Dit is nog niet mogelijk in Den Bosch.

Waarom wordt mijn postcode/woonplaats niet geaccepteerd?

Je postcode valt buiten de straal van 6 km van de dichtstbijzijnde Lush-winkel. Onze fietskoerier bezorgt alleen binnen deze straal.

Ik woon binnen de straal van 6 km, maar mijn postcode werkt niet. Wat nu?

Neem hiervoor contact op met de winkel waar je je bestelling hebt geplaatst.